Hola!

11 augustus 2010

Ik vertrek op 19 augustus voor een jaar (eigenlijk 11 maanden, ik kom terug op 20 juli 2011)  naar Argentinië! Ik heb geen facebook en als jullie op de hoogte willen blijven van wat ik daar allemaal uitspook, kunnen jullie terecht op deze blog. Ik ga proberen dit regelmatig up te daten met een tekstje en foto's. Jullie kunnen dan ook zelf een berichtje achterlaten!

Adios amigos

Cathérine xx

1. marc Corijn (Marc,Corijn):
    14 augustus 2010
    Beste Cathérine,

Kom eerst nog wel even langs om afscheid te nemen natuurlijk ;)

tot dan,

TonTon Marc
  2. Julie:
    20 augustus 2010
    Cathérinetje!! Al in Argentinië?
    Is de reis goed verlopen? Laat snel iets horen!! :) <3 xx
  3. Margot Sl:
    21 augustus 2010
    haha ik ben nu ook wel benieuwd jah :p !

xx
  4. Nicky en co:
    23 augustus 2010
    Dag lieve Cathérine,
    We hebben net vernomen dat je goed aangekomen bent. Hopelijk is alles goed verlopen ? Mamy zit hier naast mij en is ook gerustgesteld ;)
    We hebben gehoord dat het voor u morgen al 1 september is (hahaha), veel succes !
    Doe ook vele groeten aan uw nieuw gezinnetje.
    Dikke kussen vanuit Lochristi en Destelbergen,
    Mamy, Nicky, Tom, Sarah, Laura en Thomas
  5. marijke:
    26 augustus 2010
    Hallo Catherine,ik ben de mama van Fien en ben blij voor u dat alles goed verlopen is en dat jouw gezin goed meevalt.Fien is ook gearriveerd in haar gezin in Cordoba en het zijn lieve mensen.Veel meer weten we nog niet.Beleef een fijne tijd daar,ik ga regelmatig eens kijken op uw blog,lieve groetjes,Marijke
  6. Liesbeth Meermans:
    12 september 2010
    HEY CATHERINE!
    Ik ben jammer genoeg niet naar je afscheidsfeestje kunnen komen omdat ik op kamp zat.. Maar gelukkig heb ik via (andere) catherine deze blog kunnen vinden.. :D
    hier ga ik zeker en vast af en toe een kijkje komen nemen ;)
    nog suuuuperveel succes daarachter!

adios! xx