Chau Argentina!

16 juli 2011 - General Roca, Argentinië

Hola

Dit is mijn laatste berichtje op deze blog. Ik heb niet veel zin om te typen en allemaal te vertellen wat ik de laatste tijd gedaan heb en hoe ik me nu voel en wat ik ga doen als ik terug ben want... ik moet toch iets hebben om te vertellen als ik terug ben eh :)

Mijn valies is al gemaakt, ben er al 2dagen mee bezig en ben eigenlijk nog niet helemaal klaar. Heb veel spullen kado gedaan aan mijn vriendinnen en familie maar toch heb ik nog overgewicht, oeps. Niet veel hoor, ik denk dat ze er niks van ga zeggen.

Deze avond is de laatste avond thuis, morgen (zondag 17juli 2011) vertrek ik met de bus om 18u naar Buenos Aires. Hier hebben we een 'kamp' met de andere afsers en normaal gezien gaan we Bs As ook bezoeken met zo een bus, yes. De 20ste 's avonds heb ik mijn vlucht naar het goede Belgie en daar kom ik de 21ste aan!

Ik heb heel veel te vertellen, ben heel blij dat ik jullie allemaal ga terugzien, heb al plannen gemaakt voor de vakantie maar aan de andere kant is het ook heel moeilijk om hier alles achter te laten en.... Pfoe te veel gevoelens tergelijkertijd!

Ik ga het hier bij laten, genieten van mijn laatste uren, nog veel huilen, mij mentaal verder voorbereiden, de laatste kadootjes ontvangen, mijn laatstse woorden argentijns praten, nog meer dingen in mijn valies proberen te proppen die uitpuilt, nog lekker eten, mijn vrienden nog een laatste keer zien en nog lekker thuis zijn bij mijn familie! En nog andere dingen.

Nos vemos pronto xxxx

ARGENTINA TE AMO!

Beso Cathi

1. Kinou Vaes:
    16 juli 2011
    Cath'je..
    We kijken allemaal uit naar je terugkomst!!
    Een super goeie reis & tot snel!

2. Nicky en co:
    16 juli 2011
    Hei lief Catherinetje,
    Nog een fijne avond, ik wens je een fijne en veilige reis terug naar huis en tot volgende week.
    dikke kus van de Nobels-Brück familie...
  3. Julie:
    17 juli 2011
    Oh, ik kan nie meer wachten!!! :)
    Ik ben van deze nacht trug thuis van vakantie en tel de laatste dagen af! eindelijk! :)
    Maar geniet er nog supersuperhard van daar! Ik kan me wel voorstellen dat dit een moeilijke periode is!
    Maar hier staan we te popelen! :)
    Tot snel en zorg dat je heel thuis geraakt eh! :) xxxxxx <3
  4. Laura:
    18 juli 2011
    Dit leest ge wss pas als ge in belgië zijt maar ik kijk zooo hard uit naar uw terugkomst !!! mijn ouders (en thomas denk ik ook) worden gek van mijn gezaag haha :D gij gaat nie weten wat u overkomt als ge terugzijt !!! tot sneeeeeeel , nu is het niet meer zo lang joepieeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!

xxxxxxxxxxx
  5. nadine:
    19 juli 2011
    El más dificil no es el primer beso sino el último.
  6. Ailin rogaczewski:
    8 augustus 2011
    Bombón!!! cuándo vas a conectarte?? te extrañamos, besito!!
  7. Ailin rogaczewski:
    8 augustus 2011
    tenés que escribir en inglés! no entiendo el flemish jaja
  8. Tomás Saavedra:
    25 december 2011
    Ik ben nu toevallig naar je blog gekomen en oh de tijd gaat snel! Jij bent al terug in België! Hoe gaat het? Jij moet me zeker eens een mailtje opsturen hoor en terug eens naar Chili komen!! Veel groetjes uit Zuid-Amerika!

Tomás